Almassora reactiva des d'este diumenge el Mercat de la Taronja
La localitat d'Almassora (Plana Baixa) reactiva des d'este diumenge el seu Mercat de la Taronja, amb productors locals que venen mandarines i taronges acabades d'agafar de l'arbre.
El regidor d'Agricultura, José Claramonte, i la directora de la Cooperativa Agrícola San José, Carmina Jorques, han animat als almassorins a acudir a esta cita, que se celebrarà amb caràcter setmanal tots els diumenges, de 09.00 a 14.00 hores, en la plaça Pere Cornell.
"El Mercat de la Taronja no és només un punt de venda de proximitat, sinó també un símbol de la nostra identitat agrícola", ha afirmat Claramonte, qui ha remarcat que, amb aquesta iniciativa, “continuem apostant pel producte de proximitat, pel sabor autèntic i pel valor del treball en el camp”.
L'edil ha destacat el compromís de l'Ajuntament “per a continuar fent costat als productors locals, facilitant espais de venda directa i fomentant el consum de cítrics de la nostra terra”.