Pasar al contenido principal

Conselleria d'Agricultura destina 520.000 euros a nous punts nets per a millorar la gestió de residus en els ports pesquers valencians

La Conselleria d’Agricultura, Aigua, Ramaderia i Pesca destinarà 520.000 euros a la instal·lació de nous punts nets en huit ports pesquers de la Comunitat Valenciana, amb l’objectiu de millorar la recollida selectiva i la gestió dels residus generats per l’activitat pesquera, així com dels materials recuperats del mar pels mateixos pescadors.

La Generalitat destinarà un 40% més de pressupost enguany per al sector pesquer valencià

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha destacat el suport del Consell al sector pesquer de la Comunitat Valenciana, al qual ha destinat quasi un 40 % més en els pressupostos d’enguany que en els de l’exercici anterior, i que inclouen més de 30 milions d’euros en inversions per a modernització de la flota i instal·lacions, ajudes a l’aqüicultura i compensacions per parades biològiques.

La Diputació de Castelló reivindica la pesca com a clau per a l’economia i la cultura provincial

La Diputació de Castelló s'unix en la defensa del sector de la pesca com a pilar econòmic i cultural essencial de la província.

El ple ordinari corresponent al mes de març i celebrat este dimarts, ha aprovat una declaració institucional a través de la qual, tots els grups polítics amb representació en el ple, mostren el seu suport a un sector que està travessant un moment especialment complex, marcat per l'increment dels costos operatius, la incertesa econòmica i els reptes derivats de la sostenibilitat dels recursos marins.

Marta Barrachina impulsa la promoció i el desenvolupament del sector pesquer de la província amb l'anunci d'un suport econòmic de 50.000 euros

La presidenta de la Diputació Provincial de Castelló, Marta Barrachina, impulsa la promoció i el desenvolupament del sector pesquer de la província amb un suport econòmic de 50.000 euros.

La dirigent provincial, al costat del vicepresident i diputat de Pesca, Andrés Martínez, ha visitat esta vesprada el Port de Castelló i ha mantingut una trobada amb la Confraria de Pescadors Sant Pere del Grau de Castelló per a explicar les ajudes dirigides al sector pesquer de la província per part de la Diputació de Castelló per al present exercici.

Agricultura impulsa 28 projectes en el marc del GALP de la Safor-Albufera per a millorar l'economia de les comunitats pesqueres

La consellera d'Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica, Mireia Mollà, ha destacat hui durant la trobada de treball que ha mantingut amb els responsables de la Confraria de Pescadors de Gandia "la repercussió tremendament favorable per a les economies pesqueres" que tenen les accions enquadrades en el marc dels anomenats GALP (Grups d'Acció Local del Sector Pesquer).

Suscribirse a sector pesquer