Les principals preocupacions dels llauradors d'Almassora són els robatoris, manteniments de camins i els senglars
L'alcaldessa d'Almassora, Maria Tormo, i el regidor d'Agricultura, José Claramonte, han mantingut una trobada de treball amb el president de l'Associació de Llauradors d'Almassora, Joaquín Serra, i altres representants de l'entitat amb l'objectiu d'escoltar de primera mà les seues principals demandes i traslladar-los el suport ferm de l'Ajuntament al sector agrícola local.
Durant la reunió, els agricultors van exposar les preocupacions que afecten actualment el camp, com la seguretat, el manteniment dels camins rurals o la plaga de senglars, les mesures de control dels quals posades en marxa han sigut ben valorades pel col·lectiu.
L'alcaldessa ha subratllat que l'agricultura “forma part de la identitat i de l'economia del nostre municipi” i ha reiterat el compromís municipal de continuar col·laborant estretament amb els agricultors per a defendre els seus interessos i millorar els servicis i infraestructures que necessiten.
Per part seua, el regidor d'Agricultura ha destacat la importància de mantindre un diàleg constant amb el sector per a donar resposta a les seues reivindicacions i treballar de manera coordinada en benefici del camp d'Almassora.